Horeca administratie

Kennis van de horeca branche en de gebruikersdoelgroep zorgen ervoor dat onze dienstverlening perfect aansluit bij de specifieke behoeftes van horecabedrijven. Dit zorgt ervoor dat de horeca administratie op orde is en specifieke financiële rapportages kloppend zijn. U heeft altijd en overal inzicht via uw eigen financiële dashboard. Deze doelgerichte insteek zorgt ervoor dat de overzichten efficiënt, overzichtelijk en eenvoudig in gebruik zijn.

 

Als horeca ondernemer heeft u veel uitdagingen die veel van uw tijd en energie vergen.

  • Drank- en Horecawet, en de navolging daarvan.
  • regelgeving en controle van de overheid
  • het aantrekken en behouden van de juiste personele bezetting
  • de wet zorg en zekerheid
  • het op niveau houden van voorraad keuken en drank
  • het voeren van horeca administratie

 

Horeca ondernemers van klein tot groot zoeken methoden om tijd en kosten te besparen en omzet te verhogen. Kantoor Nagel kan u hier goed bij van dienst zijn.

 

Kantoor Nagel is al geruime tijd een betrouwbare partner op gebied van horeca administratie.

Onze dienstverlening sluit goed aan op de behoeften van de horeca ondernemer en via slimme oplossingen besparen wij veel van uw tijd. Ook voor banken (SBR), verzekeraars en pensioenfondsen die werkzaam zijn binnen de horeca hebben wij de juiste input, waardoor wij een aansprekende positie hebben verworven in de horeca sector.

Met professionele rapporten, die wij in overleg met u als horeca ondernemer op maat maken. Met gedegen analyses van de cijfers bent u beter in staat om de juiste beslissing te nemen. Veel bedrijven in de horeca werken inmiddels met Kantoor Nagel, zowel grote als kleine ondernemingen.

Zowel reguliere maand- en periode rapporten worden vanuit uw eigen administratie gegenereerd. Vanzelfsprekend worden cijfers ook grafisch weergegeven.

 

Uw voordelen

  • simpel aanleveren van uw administratie
  • automatische bankkoppeling
  • werken in de cloud
  • 24/7 inzage in uw actuele en bijgewerkte cijfers
  • geen omkijken meer naar loon en salarisadministratie
  • snel aan- en afmelden van werknemers met 0-uren contracten
  • juiste toepassing van de regels van de horeca CAO
  • loonkosten subsidie's
  • maandelijkse rapportage en verslaggeving

 

Wij beperken ons niet tot administratie en boekhouding, wij bieden ook inzichten en ratio’s:

  • wat is de omzet per medewerker
  • de omzet per vierkante meter in uw bedrijf
  • de bezettingsgraad
  • marge food en drank
  • en wat u verder wenst

 

Kortom, waardevolle informatie die u helpt beter te sturen in het rendement van uw bedrijf.

 

Wilt u weten hoe u het rendement van uw horeca onderneming kunt verbeteren?

 

Graag komen wij met u als horeca ondernemer in contact om te laten zijn wat wij kunnen betekenen.