Loonadministratie Almere

Kantoor Nagel is een compleet en modern loonadministratie en boekhoudkantoor in Almere. Wij bedienen vele ondernemers binnen en buiten de regio met vraagstukken op het gebied van boekhouding, loonadministratie en fiscale zaken.

Met een team van goed opgeleide en gemotiveerde medewerkers zorgen wij voor een tijdige en correcte verwerking van de salarisadministratie, zorgen wij dat CAO loonwijzigingen worden doorgevoerd en salarisstroken worden verzonden.

Als full service loonadministratie kantoor helpen wij ondernemers bij alle voorkomende werkzaamheden. Wij werken met alle bekende boekhoudpakketten zoals AFAS Online, Exact Online en SnelStart.

Onze specialisaties

Almere is een bruisende stad met grote werkgelegenheid. Vele ondernemers hebben personeel die wonen, werken en recreëren in Almere. Als ondernemer wilt u ondernemen en wilt u erop vertrouwen dat uw partner op het gebied van loonadministratie u volledig ontzorgt en zorgt dat de loonadministratie correct wordt uitgevoerd. Welkom bij Kantoor Nagel!

Als administratiekantoor verzorgen wij voor veel uiteenlopende ondernemingen de loonadministratie. We hebben hierdoor de afgelopen jaren een aantal specialisaties ontwikkeld, zoals het voeren van boekhouding en loonadministratie en het doen van belastingaangiftes voor:

·       Horeca

·       Detailhandel

·       Opticiens

·       Kinderopvang

·       Bouw

·       Sport & recreatie sector

Register Belastingadviseurs

Naast loonadministratie en algemene administratieve diensten adviseert en begeleidt Kantoor Nagel u ook bij fiscale zaken. Dit doen wij met toewijding aan uw resultaat en door veelvuldig persoonlijk contact. Dit is de basis van een goede samenwerking. U krijgt daarom een vaste contactpersoon die volledig op de hoogte is van uw situatie. Zo garanderen wij betrokkenheid en persoonlijke communicatie.

Wij zijn als administratiekantoor aangesloten bij het Register Belastingadviseurs (RB). Als gecertificeerd lid van het RB zijn wij verplicht ons continu te blijven scholen. Zo blijven wij altijd op de hoogte van de laatste wijzigingen op het gebied van fiscale wetgeving.

Loonadministratie kantoor & NOAB (aspirant lid)

Als loonadministratie kantoor zijn wij ook aangesloten bij het NOAB. De NOAB Beroepscode zorgt ervoor dat ethisch handelen bij de leden hoog in het vaandel staat. NOAB-leden verlenen hun diensten conform de NOAB-voorwaarden (leverings- en uitvoeringsvoorwaarden). Bij problemen kan een beroep worden gedaan op gratis conflictbemiddeling of het onafhankelijke Tuchtcollege. Daarnaast heeft elk NOAB-lid verplicht een beroepsaansprakelijkheidsverzekering zodat de cliënt schadeloos gesteld kan worden indien de fout verwijtbaar is.

Zoekt u een loonadministratie kantoor in Almere? Neem dan contact op voor een kennismakingsgesprek.

loonadministratie almere contact