Administratiekantoor Almere

Kantoor Nagel is een compleet en modern administratiekantoor in Almere. Wij bedienen vele ondernemers binnen en buiten de regio Almere met vraagstukken op het gebied van boekhouding, loonadministratie en fiscale zaken.

Met een team van goed opgeleide en gemotiveerde medewerkers zijn wij niet alleen uw boekhouder maar organiseren we ook een tijdige afhandeling van uw belastingaangifte.

Als full service administratiekantoor helpen wij ondernemers bij alle voorkomende werkzaamheden. De werkzaamheden zijn vergelijkbaar met die van een accountantskantoor, maar tegen lagere tarieven. Wij zorgen er tevens voor dat u te allen tijde toegang heeft tot uw cijfers, zodat u altijd inzicht heeft in de financiële stand van zaken. Wij werken met alle bekende boekhoudpakketten zoals AFAS Online, Exact Online en SnelStart.

Onze specialisaties

Almere is een bruisende stad waar vele verschillende gedreven ondernemers wonen en werken. Als administratiekantoor bedienen wij veel uiteenlopende ondernemingen. We hebben de afgelopen jaren een aantal specialisaties ontwikkeld, zoals het voeren van boekhouding en salarisadministratie en het doen van belastingaangiftes voor:

·       Horeca

·       Detailhandel

·       Opticiens

·       Kinderopvang

·       Bouw

·       Sport & recreatie sector

Register Belastingadviseurs

Kantoor Nagel adviseert en begeleidt u ook bij fiscale zaken. Dit doen wij met toewijding aan uw resultaat. De basis van een goede samenwerking is persoonlijk contact. U krijgt daarom een vaste contactpersoon die volledig op de hoogte is van uw situatie. Zo garanderen wij betrokkenheid en persoonlijke communicatie.

Ons administratiekantoor is aangesloten bij het Register Belastingadviseurs (RB). Als gecertificeerd lid van het RB zijn wij verplicht ons continu te blijven scholen. Zo blijven wij altijd op de hoogte van de laatste wijzigingen op het gebied van fiscale wetgeving.

Administratiekantoor Almere NOAB

Als administratiekantoor zijn wij ook aangesloten bij het NOAB. De NOAB Beroepscode zorgt ervoor dat ethisch handelen bij de leden hoog in het vaandel staat. NOAB-leden verlenen hun diensten conform de NOAB-voorwaarden (leverings- en uitvoeringsvoorwaarden). Bij problemen kan een beroep worden gedaan op gratis conflictbemiddeling of het onafhankelijke Tuchtcollege. Daarnaast heeft elk NOAB-lid verplicht een beroepsaansprakelijkheidsverzekering zodat de cliënt schadeloos gesteld kan worden indien de fout verwijtbaar is.

Zoekt u een administratiekantoor in Almere? Neem dan contact op voor een kennismakingsgesprek.

Administratiekantoor almere contact